האם מחיר התקנת צילינדר משתנה בהתאם לסוג הדלת?

 
האם מחיר התקנת צילינדר משתנה בהתאם לסוג הדלת?
5 (100%) 2 votes

מנעול צילינדר הוא מנעול המבוסס על גוף בצורת גליל שעל ידי סיבוב שלו המנעול ננעל או נפתח. הצילינדר עצמו משולב במנגנון הנעילה של הדלת על ידי פינים שונים שזזים לאחר הכנסת המפתח אל חור המנעול. ללא הכנסה של המפתח לא ניתן להזיז את הפינים ומכאן שלא ניתן לפתוח את הדלת או לנעול אותה.

מנעולים המבוססים על צילינדרים נחשבים לנפוצים מאד כיום וניתן לעשות בהם מגוון שימושים – לנעול דלתות, לעשות שימוש במנעולים תלויים וגם מנעולי רב בריח מבוססים על טכנולוגיה זו. הסוגים השונים נבדלים זה מזה במנגנון הנעילה שמסובב את הצילינדר.

פעולה של החלפת צילינדר חייבת להתבצע אך ורק על ידי איש מקצוע המומחה בתחום זה ומנוסה בו. מדובר במשימה לא פשוטה מפני שמלבד ההחלפה עצמה עליו להחליט איזה צילינדר לדלת יהיה המתאים ביותר עבור כל דלת או עבור כל צורך.

כיום ישנם דגמים רבים של צילינדרים רב בריח, למשל ועל מנת לבחור את הסוג הנכון חשוב להכיר היטב את הסוגים השונים ועל בסיס ידע זה להחליט איזה מנגנון יהיה נכון עבור כל דלת או עבור כל לקוח. כיום גם ניתן להתקין מנעול צילינדר בתוך דלתות עץ ובכך לשפר את המיגון ואת החוזק שלהן.

תוכלו למצוא אצלנו מגוון של צילינדרים ומנעולים בעמוד מוצרים

החלפת צילינדר

איך נקבע המחיר של התקנת מנעול צילינדר מולטילוק?

לאחר שהוחלט על התקנה או החלפת צילינדר ישנם כמה פרמטרים שישפיעו על המחיר שישלם הלקוח. ראשית – מחיר המנעול עצמו. ישנו מנעול צילינדר מולטילוק mt5 שנחשב למתקדם ולמתוחכם ביותר ולכן המחיר שלו בשוק, באופן יחסי גבוה יותר מאשר מנעולים אחרים. למחיר עצמו יש להוסיף את שכר העבודה של המנעולן. ישנם מקרים קלים שהחלפת צילינדר mt5 תהיה פשוטה ומהירה (כמו למשל במקרים של דלתות פלדה) אך יש מקרים שבהם ההחלפה תהיה מסובכת יותר וגם תארך יותר זמן. בנוסף ישנם מקרים שבהם יש צורך בהתקנת המנגנון ממש מהתחלה, כלומר בדלת שלא היה בה מנגנון כזה – מה שגם כן ייקר את התהליך.

כאשר מחליפים צילינדר לדלת לא מומלץ להפוך את נושא התשלום לעיקר, שכן עושים זאת מפני שמדובר במנעול המתוחכם ביותר וזה שיספק את ההגנה הטובה ביותר עבור מי שגר בבית. מנעול המבוסס על צילינדר מולטילוק קשה מאד, עד בלתי אפשרי לפרוץ ולכן הוא המומלץ ביותר עבור דלתות כניסה ודלתות ראשיות לדירות ובתים.

בזכות מנעול צילינדר מולטילוק mt5 יכולים בני המשפחה לישון בשקט בלילה תוך שהם יודעים שקיבלו תמורה מצוינת עבור המחיר ששילמו. גם אם מדובר בדלת העשויה מעץ והוחלט להתקין בה מנעול המבוסס על צילינדר מתקדם – אין ספק שהדלת הפכה להיות ממוגנת הרבה יותר וכך גם חזקה ועמידה יותר משהייתה קודם לכן.

 

למידע נוסף אודות ד"ר לוקסמיט ואזורי שירות כנסו לעמוד מנעולן בתל אביב

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
mobile dial